Parjoale in sos alb


Nu am fost eu niciodata pe deplin convinsa ce sunt exact parjoalele. Stiam ca sunt ceva asemantoare chiftelelor, dar nu stiu nici acum care e exact diferenta intre cele 2... I mean, in afara de faptul ca parjoalele se modeleaza mai lunguiete.
Reteta asta am gasit-o intr-un numar mai vechi "Click Pofta buna" si intr-o zi m-am pus pe treaba. Rezultatul a fost unul delicios, mai ales in combinatia asta cu sos alb, sa nu mai zic de aroma deosebita a chiftelelor din cauza patrunjelului si mararului proaspat.

Deci avem nevoie de:
Pentru chiftele:
- 600 gr carne tocata (amestec de porc cu vita)
- 1 ceapa
- 2 felii de paine
- 1 ceasca de lapte
- 1 ou
- 1 legatura de patrunjel
- 1 legatura de marar
- ulei pentru prajit
- sare, piper

Pentru sos:
- 2 linguri de unt
- 2 linguri de faina
- 150 ml supa de legume
- 200 mlsmantana
- sare, piper

Amestecam intr-un castron carnea tocata, ceapa so verdeata taiate marunt, cele 2 felii de paine inmuiate in lapte si stoarse, oul batut, sare si piper dupa gust.


Din compozitia obtinuta modelam chifetele potrivite ca marime si le prajim in ulei incins.


Le scoatem intr-un castron si le pastram calde.


Separat, intr-o cratita, rumenim usor faina in unt, stingem cu supa calduta si lasam sa fiarba pana se ingroasa si ajunge de consistenta smantanii.


Adaugam chiftelutele, lasam sa clocoteasca aprox. 2 minute, apoi adaugam smantana. Potrivim de sare si piper.


Turnam compozitia intr-un vas de yena sau o tava (sau daca cratita in care e deja compozitia nu are chestii de plastic pe ea, se lasa acolo).


Introducem vasul la cuptor aprox 15 minute sau pana se rumeneste putin deasupra. Noi am servit cu piure de cartofi si muraturi.
Foaaarte bun!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Arata foarte bine!As vrea sa fac si eu aceasta reteta,insa am o intrebare in legatura cu supa de pui,cum o preparam,clasic din legume si carne de pui?

Multumesc mult pentru reteta!

Roxana

Anonim spunea...

Scuze,acum am vazut ca este vorba de supa de legume...

O zi buna!

Roxana

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef